Operation i detta nu

Om jag hade ord så skulle jag förklara.
Men jag kan inte.

Jag hoppas det vänder någon gång.
För just nu är det inge roligt!

Just för tillfället är jag helt hästlös.
Inget långvarigt. Lillan står med kvistur
Då jag bara inte KAN förtillfället.

Jag rider lika dåligt som en nybörjare eller nåt. Eller vad vet jag. Det missmatchar iaf med disan.

Red en liten truddilutt på min man ikväll.
Han är så häääääärlig.
Emma har gjort så himla bra jobb och jag bara älskar honom!
Han är ro för en vilsen själ, inget tredje världskrig som den andra skruttfian!

Jag vill ha en "färdigutbildad" häst nu.
Jag vill ta mig framåt. Fraaaamåååååt
Ist för ständigt bakåt.


Godnatt hejS



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0