Rida på riktigt

Var hos jökull och bri igår. Kvistur skoddes. Solen sken så förbaskat så jag lånade sadel o träns och följde med bri ut på en mysig kvällstur. Med på släptåg hade vi disen :)
Vilken tur! Vilka vägar och framförallt vilken härlig häst ja har :) åh bruni.

Min equi ringde precis. Vi skjuter upp besöket till nästa fredag. Dels för att hon skulle bort, och dels för att jag skulle få sova efter denna 20timmars arbetsdag.
Men sen så har han ju bara blivit finare o finare så vi kände inte att det var så akut. Viktigast var att han blev bättre!

Så tralalalaa nu tänkte jag rida honom ännu mjukare och sen kanske tävla 21 maj :)
Dagen innan island.
Hihohoooooo


Pussipåsk



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0