Uppesittar kväll

Dan före dopparedan!
fredagen den 23 december. Hur såg min dag ut?



Först åkte jag och red Hekla med Pierre. Vi red i ridhuset, och hon var supermysig!
Pigg som ett as, men det hör väl till?
Mysigt anyway!

Därefter åkte jag till stallet och fixade allting - till tre hästar. cassandra är borta över julen,
så jag har Brajjan nu också.

Jag red min egen guldklimp idag också. Men idag var en ruskigt dålig dag.
Usch och fy. Bryt ihop och kom igen. Denna dagen var inte skoj alls.
Min älskade pärla. Jaja, sånt som händer. Imorgon är en ny dag -
och förhoppningsvis bra mycket bättre. Jag har ju sagt att jag inte ska rida
när det är dåligt väder. Och vad var det idag då tro? Dåligt väder!!

Ikväll har vi haft uppesittarkväll hemma hos Ulle&Chrii. Mycket trevligt. Peter och Sara
vann en pyttevinst på sin "turlotter". En annan vann ju nada :(

yeah yeah. Nu är det läggdags, hua!

 God jul och gott nytt år!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0