anonyma kommentarer!

En sak som gör mig arg/irriterad det är ANONYMA kommentarer.
Varför kommentera om man ändå inte kan stå för det man skriver?

Jag tycker om när ni  kommenterar, men INTE ANONYMT! Jävla fjollgrej rent ut sagt!

"Ser ut som du svält hästen". Jajamän, vet du vad. Det är min hobby!
Jag svälter alla mina djur för att det är så himlans skoj!
Det skojigaste av allt vore dock att se ett namn/ansikte på dig kära anonym..
För SVULTEN, det är han verkligen inte. Han går på närmare 10!!!!!!KG hö, plus
lusern, kraft och mineraler. Veterinären sa även att hullet var BRA på honom!
Att han sedan går i sjuk hage och har ÄTA som sysselsättning om dagarna gör ju inte
honom smalare precis, om det var det du ville komma till...
Ville du någonting mer, så skriv gärna - MED DITT NAMN!!



Kommentarer
Caroline

Visst är de så irriterade att få anonyma kommentarer, speciellt när de är negativa, som att de vet och kan allt, ja hatar de !! Nej avensjuka är vad de är.. Att man inte vågar stå vad som skriver, så lågt..

2012-04-26 @ 18:58:28
URL: http://islandscarro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0