hiho gladskrutt :)

Idag min kära vänner - har jag ridit Disa igen!! :D
hihihi, annat än glad kan man inte bli! Vilken häst jag har! Vilken
otrolig känsla att sitta på en sådan fin 4åring! Tölten som redan är
den absolut starkaste gångarten. I mellantempo, klockrent takt
och massa aktion. Hjälp, hur ser hon ut när hon är 10?

Vi red ut alla tre igen. Jag, mamma och Jökull. Först red jag Lukka,
och sedan bytte jag och Jökull. Då red han jämsides med mig och hjälpte
mig. Nyttigt och superoligt!

   
   
Jag är inte alls nörd och tar 100 bilder varje gång jag ser henne?



Haha, inte alls söt va? ATLETISK! Hon fick Almas söta grimma och dessutom ett super-
gulligt lilarutigt täcke. Sötgullan!!

Det är alltid lika roligt att komma upp till Jökull. Så fruktansvärt glad och engagerad.
Skulle kunna vara där alla dagar i veckan!! Fick dessutom en liten smygtitt när han
tränade fina Feykir från Knutshyttan i paddocken. Tränade T2program! Mumma :-)


Efter Disa-svängen så åkte vi hem till stallet där Kvistur skulle få massage.
Jag har haft väldigt rätt med honom. Han har spänningar i höger triceps.
muskelknutor och spänningar. Hon fick loss en del idag, men ska titta igen på honom
nästa vecka. I övrigt var han väldigt fin. Bara i baken, höften som det var något!
Skönt att man inte är helt ute och cyklar :-)

Dessutom ska jag ju sälja min älskade Childeric nu. Så om någon är intresserad så är
det bara att höra av er :)

Sadeldjungeln is the shit, but here i come.........


Kommentarer
Linda

Hoppas det blir bättre för Kvistur nu :) Åh men har du bara stjärnhästar eller:D??

2012-04-10 @ 19:05:31
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0