bra/dålig dag?

Nu hoppas jag att vi hade en mindre bra dag idag.. Jag och min älskade..
 
Han går fantastiskt bra. Sen får han nå ryck och "låser" högersidan. 
Håller mina tummar för att det var en ruskigt dålig dag! Red in i paddocken efter,
och där gick han som en dröm.. I både tölt, trav och galopp. Skönt det. bäbis <3
 
Om min prins skulle bli skadad igen skulle jag nog skjuta mig själv.
han är min bäste vän! genom alla tider!
 
I månadsskiftet kommer ingebjörn och kollar ryggen igen. Mycket bra!
Jag vill inte sova nu (05:00 på morgonen) jag vill ut och pussa på min häst!
 
Ska jag behöva linda in honom i bomull?
 
 
ne, bara back och track? puffis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0