PASSLÄGGNING

Jag är ledig även idaaaag.
Har ridit kvistur en kortis. och mina vänner. Jösses han var fin idag :D
vet ni vad jag gjorde mer?
Eftersom att han kändes så fin i alla gångarter så provade jag passen på honom.
Första riktiga gången själv. Jag la honom verkligen i pass. Från en kraftfull galopp
så la han sig i pass och sköt på. Han sög mot bettet och sprang superfort.
Säkert typ 75 meter. hur grym som helst. Sen aslätt att ta ner igen. 3 läggningar gjorde vi!!
Bilder blev de btw inga idag ...
 
Lycklig häst kändes de som :D FIFAN va bra ridpass, älskade snuff..
 
 
Nu ska ja typ börja kolla på tävlingar tihihihih
 
 
 
 När man vill följa hjärtat, men inte får. vad gör man då?
 
 
Föresten.. SÅ HAR JAG SÖKT JOBB NU :D :D PÅ ISLAND!!!!
Fått svar med ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0