WONDERFUL!

en heeeel del saker har hänt sen sist..
 
Disa har bla börjat brunsta.. vilket betyder att jag förtillfället inte ALLS går ihop med henne.
USCH för såhär brunstiga ston. Hon blir nog bättre snart i hope.
 
Vilken tur att jag har min lilla kille då också, som ALLTID gör allt för att vara lilla tessan till lags..
Han gör allt jag ber honom om, verkligen allt. Igår hade vi ett supertrevligt dressyrpass
i paddocken. Vääääldigt kort, men han kändes fin!
 
Idag red vi ut en pyttekortis. Vi skrittade massor, varpå vi nog faktist hade vunnit hela SM
om det varit för skritten..
Nä skämt å sido.. Vi travade också. Han tog i på ett sätt som han inte annars brukar, jag
satt bara med ett leende på läpparna. Vi fattade galopp och bara flög fram.
Ibland kan galoppen vara lite springig, och ibland lite tempofattig.. Men idag mina vänner.
HÄRREJÖSSES! jag såg oss i skuggan. HjÄLP! är det min häst?? helvete vad vi galoppa!! :D
I form heeeela tiden, han verkar bara ÄLSKA det.
Efter en lång skrittperiod i skogen så tog vi återigen lite trav och galopp. OH,
jag är en lycklig tjej som får äga en så fantastisk häst!!
 
 
Vi har ju fått en ny häst i stallet också. Frodi. Och för er islandshästmänniskor, så är det
Alexaka.blogg.se :) KUL!!
 
Imorn åker vi till NM!!! Wheeeeeo
 
Maaaalin kom hem igår också, så vi gick ut en sväng. GALET kul kväll!!!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0