Grill och jobb

Ja, grill och jobb i mitt fall är ju samma sak. Men vi grillade faktist
även korv igår i stallet.
Hela stallgänget var ute, solen lös och stämningen var kanon!

Jag och cassandra inledde ett nyttigt dressyrpass i paddocken medans dom andra
värmde på grillen :) Cassandra på häst och jag på backen.
Det blev riktigt bra, Brajjan mjuknade på ett väldigt bra sätt i både trav på långsida,
galopp och töööölt :)

Kvistur fick följa med ut när vi skritta av Brajjs. Han fick "gå av sig" ev träningsvärk
från sitt eget dressyrpass i veckan.

Det var två plusgrader igår så det droppade fint från taken = VÅRkänsla! Underbart!


Haha ja, jobbet då?
Lotta och jag var en aning övertrötta kan man säga, så kommer det in två killar....
Den ena verkade normal, men den andra.. ?
-Hej jag vill ha en Spejsi cheddar... med såndär Cheesefritt!
Lotta som höll på att dö av skratt frågade; vad sa du???
-Ja, en sån där CHAJSFRAJS!!
Jag: Något mer?
-eh ja, dom där chili CHAJSEN....

(Chili Cheese, Cheese Fries)

Nu ska jag ut och rida i solen, tjolahopp :-)

Var han lite snurrig eller?


Haha, jaaani...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0