Hitta den rätta tränaren?

  • Hur gör ni för att hitta den rätta tränaren/instruktören?
  • Har ni hittat den rätta?
  • Hur viktiga är en bra instruktör för er?

    För mig är det A & O i träningen. Utan mina tränare hade jag aldrig fått Kvistur
    dit han är idag. Jag måste alltid ha mål att sträva efter, annars skulle jag lika 
    gärna kunna sluta rida. Har jag en träning att träna till, så blir allt så mycket roligare!
    Jag tycker det är svårt att utbilda en häst.
    Speciellt en grön unghäst. Jag har tvivlat måånga gånger.

    Även äldre hästar kan vara svårt!

    Jag har hittat mina guldkorn!
    Tack till Frida, Cissi, Robin & lite Ia!!




Kommentarer
Jossan

Ja jag tycker faktist att jag hittat den rätta tränaren! Jag rider för Peter Häggberg som du kanske har läst ;) hans tänk passar mig och Atli perfekt! Sen så rider jag för Gummi ibland :)



Sv: ja gård är ju drömmen...

Ja jag kan förstå att ni är glada över henne! ;)

Haha, ja jag kände också att jag inte hade tid med två hästar så därför sålde jag min gamla läromästare. sen eftersom han va äldre var det inte lika spännande att rida honom längre och jag tyckte att även han borde få den uppmärksamhet han vill ha så då var det bäst att han fick en ny matte som kan ge honom all sin uppmärksamhet. :)

2012-02-23 @ 19:59:59
URL: http://semtegensis.blogg.se/
Emelie

Robin är ju kanon att rida för! :-)

2012-02-24 @ 16:34:16
URL: http://emelieweigardh.blogg.se/
Elin- Northern Showhorses

Tycker att man ska testa sig fram och se vad som passar både häst och ryttare =) Jag tycker iaf att jag har hittat två jätte bra tränare som passar mig och Qp toppen bra :D

2012-02-27 @ 10:26:45
URL: http://northernshowhorses.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0