Psykbryt (varning för tråkigt inlägg)

Jag får snart ett rejält psykbryt på hunden under oss i vårat hus.
Det är en stoooor typ amstafftyp men jäättestor.
Han skäller från det att husse&matte går till jobbet (vid typ 7)
och skäller och ylar KONSTANT! Det EKAR i hela huset, jag blir tokig snart.
Jag skulle sova ut idag, ICKE DÅ! Han väcker Goliat också så han blir helt gnällig!
TACK FÖR EN LUGN OCH FRIDFULL MORGON KÄRA GRANNHUND!

Han har hållt på såhär i flera veckor nu, VARJE DAG!
BAH!

Min egen plutt fick dock leka lite i snöhögen här utanför imorse. Kul hade han :)




Föresten så har jag inte så mycket att skriva här just för tillfället,
hästen har vilat i två dagar och jag har jobbat. Idag jobbar jag sista passet
denhär veckan, innan det är dags för efterlängtad HEEELG! Ledig helg! Wheeo

Och vad händer då i helgen? På söndag är det ju tävling igen för mig och Kvistur!
Håll tummarna för oss!

image description


Något mer bra? Igår kom mina Djúpur hem som jag beställde av Anna. Haha
dom är ju bara fööör GODA!



Jo, igår var det riktigt mysigt i stallet. 8 på morgonen med -14!


Paddocken och Koralen ♥



Ha en fin dag i solen! / Tessi


Kommentarer
Jossan

Åh, va jobbigt... Går det typ inte att klaga någon stans?



Såg dig i start listorna ;) ska också va med där ja :)



Åh Jaa det där godiset är såå gott!

2012-02-17 @ 15:54:48
URL: http://semtegensis.blogg.se/
Linda

Bor ni i ett lägenhetshus? Usch jag skulle bli tokig med all oljud. Fyfan, kan ni inte prata med dom??



Djupur är det godis :D?

2012-02-17 @ 20:43:11
URL: http://mittangsull.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0