tävling nr 2

Ja mina vänner. Denna dagen började väldigt bra. Jag vaknade INTE med magont som förra gången.
Dvs jag var inte alls lika nervös :-)
Dock var det väldigt halt på vägarna imorse, men bara på de stora vägarna!
Maria och Martina mötte upp oss i stallet för att haka på. Treeevligt :-)

Väl framme så lät vi Kvistur stå kvar i transporten, han stod som ljuset själv...
Efter incheckning så lastade vi ut... Och fortfarande ett helt lugn i honom. Vilken kille!

Framridningen var sådär, då det var helt isigt blandat med slask och plask.
Han skötte sig super och kändes riktigt fin....

Vill ni veta resultatet?



Iiihi, min älskade brunihäst! Finns få ord som beskriver hur mycket jag tycker om denna lilla häst.
Jag är såååå glad i min häst!

Vi fick mycket fina lovord av många olika snälla människor!

Vet ni bäst av allt då? Sista vändan ut så travade vi, och den var BRA :-) Det går framåt nu!
Galoppen var även den superhärlig sista metrarna! :-)


Godnatt/ Från en mycket trött, glad och sprallig tessan!


Kommentarer
Petra Dahlén

Fin blogg!

2012-02-20 @ 12:00:36
URL: http://petradahlen.blogg.se/
Linda

GRATTIS, Ja men du har ju en sjukt fin häst, är så jädra avis på dig, han är verkligen en guldhäst!!

2012-02-21 @ 22:33:56
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Dess

grattis:D

vad är de högsta poängen ni har fått i respektive gångart?:) svara gärna i ett inlägg + bild på er i den gångarten:D

2012-03-04 @ 17:28:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0