två hästfria dagar

Hästfria dagar gör mig inget gott - bara ont!
Jag måste ha min dagliga hästdos varje dag för att hålla mig något sånär glad :)

Imorgon ska jag ut igen. Lika glad för det är jag :)

Vet ni vad? Idag har jag anmält mig och Kvistur till vårat livs första tävling tillsammans,
och även Kvisturs debuttävling :-) Hur skoj ska inte det bli? Jag är redan supernervös!

På tal om tävling så har jag föresten hittat två kavajer också. Har letat länge, men inte
hittat den jag vill ha. Har funderat på en Pikeur Scarlett som jag hade innan, men har
även en John Whitaker. Båda är snygga, men gillar nog Whitaker liiite mer. 
 
 
Whitaker <-----------> Pikeur

Vad tycker ni?

Nu ska vi äta paj som vi har fixat iordning. Dessutom ska jag baka muffins efter!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0