lämna häst

Igår åkte jag och annika till Bärby med Salka. Hon ska vara där för inridning. Stora tjejen :)
En syster till Disa är det, alltså e Jór.
Annika behandlade även Elsa och Hreggi (Naprapat). Jag satt i solen på verandan och tittade på
Fákur istället :)
 
Jag kilade ut på en tur i kvällssolen med min prins. vi skrittade igenom en liten skogsglänta
och travade sedan på hemvägen. tog lite tölt, axade och hästen liksom lyfte. Asballt!
Kom i en perfekt trav i högt tempo, när flugjäveln krachlandar i mitt öga. Det var bara att
dra i handbromsen..
 
Vi avslutade mjuka fina och svettiga av värmen :)
 
Resten av kvällen bestod av lite fest och sedan mysis :)
PUSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer
Linda

Det är så sjukt när jag läser din blogg, man kan tro att det är jag som skrivit.

Hahaha det där med flugan, jaaa, senast IGÅR töltade jag på min häst och hon töltade så fint och SPLASH så får jag en flugjävel i ögat, every time! Jag fattar inte, jag sa det till min kompis
- av alla ställen på jorden så ska flugjäveln in i ögat på mig!

Solbrillor nästa :D

2012-07-23 @ 06:53:39
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0