power meeet 2012

power meet mina vänner, power meet!
denna helg har varit helt fantastisk :D
I torsdags var vi nere vid löga en stund innan vi traska vidare till sjökrogen och trubaduren.
det var gaaaalet mycket folk och vi hade superskoj :) Avslutade med en god (senare äcklig) langos!
innan det även den ooobligatoriska sockervadden... kanonkul
 
I fredags kom Bellllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hela vägen från göteet! Egentligen för att lämna
lilla brajjan, men hon fick även se självaste powermeet. Jag lovar..  Att introducera powermeet
för en efterbliven göteborgare, det är som att ge nötter till en nötallgeriker. haha Bella+Raggare=Error!
 
 
Vi gick ner en stund på stan för att se fincruisingen, för att lite senare åka o JOBBAAAA!
 
På eftermiddagen igår medans alla fulla raggare åkte raggarbil, så hittade dessa klyftiga människor
på detta makalöst roliga upptåget. Nämligen Älgsafari.. 1500pers pumpade sina gummibåtar,
packa ner massa öl och gav sig sedan ut i svartån (en å som går igenom hela stan, för er som
inte vet) för just ÄLGSAFARI. gaaalet mycket båtar :)
Dom hade även bästa utklädnad och sånt kul. När vi gick igenom stan hörde vi bara;
BIRA BIRA BIRA, BÄRS BÄRS BÄRS!! haha jaaaa
 
 
Jobbade även i igår kväll! Två helt galet roliga nätter! Allt flöt på, alla gäster var glada,
alla andra var också glada, vi hade party och Dansa-pausa nästan mer än vi jobba!
 
vi gick på mottot
Skiter i om du är tjock small fin eller ful
Den enda regeln är att du ska ha  så jävla kul och du ska
Dansa, pausa, dansa, pausa
 
 
Idag ringde min vän o väckte mig. av EN anledning. Det regnade och åskade så mycket
att hästarna MÅSTe IN. Yes, bara det att regnet gjort att det var översvämning i HELA stan!
dvs inte så lite vatten.......
 
 
Dagen idag har varit precis så grå och trist som de ser ut som på bilderna. Usch. Kvavt till förbannelsen också.
Huvudvärk och supertrött. Känns som man varit bakis hela dagen, men ichee :)
 
Å på frågan hur ridningen går/hur mycket jag rider? nästan ingenting, väldigt lite, och kvistur
är gladare än nånsin :D han äter gräs, är glad och är glad dom turerna vi tar. Vilar sig kort sagt i form.
På onsdag (förmodligen) är det återbesök igen. Håll alla tummar för oss :)
Disa vilar mest också nu när mamma är borta en månad på semester. Bra för dom trots allt :)
Puss på mina fina hästar, de är dom värda :)
 
 
 
 
Nu ska jag sova (bättre sent än aldrig), för imorgon bitti sticker vi till gööööööteborg :-)
Denhär veckan blir grym, avslutar semestern med att åka till SM! hej å hå!
 


Kommentarer
Linda

Åååh du verkar vara en sån sprallig och energisk tjej, jag tror vi skulle ha asroligt tillsammans ;) Jag är också tokig och galen hahah var själv på gatu festen i Sundsvall igår, tokig och knäpp men åh jag får ju sån ååånger haha.

Sv: Ja visst har hon blivit fiiiin :D

Svar: åh vad gullig du är !! :D Det tror jag med, vi verkar rätt så lika som personer! Hade vart kul o bo närmre varann =) De är kul å va galen, man har mycket roligare då :D
Ja verkligen jättefin!! :D
Therese Flodin

2012-07-09 @ 01:43:54
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0