blä för bloggen

Ibland blir jag sur på bloggen!! Tex när man råkar komma åt en knapp så man
kommer ifrån inlägget man just håller på med. Ev ett riktigt långt ett!
Nu var en sån gång. tillbaka knappen ville inte, och heller inte utkastet.
Nåja, vad roligt!

Men jag orkar faktiskt inte skriva om allt, så jag sammanfattar;
Vi hade en superhärlig tur idag där kvirre fick springa på mer eller mindre
kravlöst. Nä, han fick jobba lite också. I den jättejättekorta tölten.
Sen fram i mellantempo igen. Vi gjorde lite tempoväxlingar och det fungerar
suuuper nu! Förr när jag tog i tygeln i tölt så gjorde han halt. Så byter han bara tempo,
utan att tjaffsa emot ett endaste dugg :)
Avslutningsvis så travade vi, innan vi skrittade av.
Han var riktigt härligt och arbetsvillig idag = sånt gillar vi!!



Nu får han mysa i hagen över helgen.
Föresten så skulle jag vilja träna jämt, för man får alltid med sig massa roligt hem att träna på.
Och det roliga äääär; Gör jag rätt - så gör ju Kvistur rätt! Vilken tur va? :)



Han slaffsade i sig 4 hela äpplen efter ridturen! MUMS!!!!



Kommentarer
Carla

Snygging! :)

2012-03-10 @ 12:50:50
URL: http://carlavestin.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0