Ingen lust

att skriva nåt. Brukar vara så efter en stängningshelg som denna. Det blir bloggtorka
pga att man endast jobbar och inte gör så mycket mer.

Imorse gick jag dock upp i ottan för att heja på Jenniferra på Romme.
Hon A-klassade sig i både tölt och fyrgång. Grymma unge :-)
PUSS



Någon annan som också A-klassade sig på mycket fina poäng var Emma med Bjartur!
Vilken debut!! Därför tar jag mig friheten att bjuda er på dessa två bilder :)



Ptja, NU tar jag helg, och jag välkomnar den med ÖPPNA ARMAR!!



Kommentarer
Linda

Oj oj den dag Fifa skulle gå så haha :P



Sv: Jo jag vet jag hade väldigt långa tyglar på vissa bilder och ibland kommer jag på mig själv :) Men på några bilder försökte jag nämligen få in trav och då länger jag tyglarna en aning, men Fifa hon skulle inte trava bara tölta så den sista bilden är förmodligen en sträcka från ett travförsök ^^ Men absolut jag är nog lite för mesig att korta tygeln, skall tänka lite extra på det idag :)

2012-03-12 @ 07:22:30
URL: http://mittangsull.blogg.se/
Hannah

Fin blogg :)

2012-03-12 @ 19:12:35
URL: http://hannahljung.blogpspot.com
Emms

Tack Tesssis för jag och min prins får vara med här :) ses på lördag;) <3

2012-03-14 @ 13:44:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0