kostnad

Igår satt vi och räknade på hur mycket bensinen faktist kostar
när vi åker till stallet = djuuup huvudvärk. Hur ska jag ha råd?

Något annat som slog mig var tiden till ex träningar. Nu tar det 1½ timme
istället för max 45 min från västerås.

Och JA, jag har lite panik, ja!


Men nu ska jag iallafall ut och mysa med mitt hjärta, samt putsa sadel lite.
Den är på tok för skitig. Dåligt av mig haha!

Imorgon är det träääning. Blir skoj.
Men roligast av allt är eefter. Då vi ska till Disa :D Vi ska få rida henne!!!
Min älskade svarta!!
Då ska kameran med, så vi slipper mina tråkiga mobilkort ;)



Hejs!


Kommentarer
Mikaela

Ursch det är hemskt att tanka bilen nu:(

Jag måste skärpa mig och börja cykla till jobbet så att bilen bara används till att åka till stallet med.

2012-03-11 @ 10:12:53
URL: http://svippostina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0