så lätt

Ja, hur känns nu allt?
Faktiskt helt fantastiskt bra! Det går mycket bättre än jag trodde :)

SÅ ja, vardagen gååår fortare än man tror. Jag har ju liksom inte så mycket
som jag saknar i mitt "gamla" liv. Och dessutom fick jag med mig något underbart
ur förhållandet - GOLIAT! Han är min bäbis, min bästa vän och ögonsten!
Men jag tycker synd om honom. För han gillar ju trots allt sin "pappa"..

[klagande]
Man ska aldrig ångra ett förhållande, men JO! Jag gör nog faktist det nu.
När sånahär ÄCKLIGA saker kommer fram, då FÅR man ångra!
[slut på klagande]


Igår
var det dags för den årliga istölten, dvs Takturs istölt i hallstahammar!
Jag och Jennifer satt domarsekreterare vid Anne Fornstedt.
Det var faktiskt riktigt roligt. Mycket skratt och roliga kommentarer(!)


För några år sen var jag med själv och tävlade. Här på Glampi, gick ut på p 5.70
och slutade sedan tvåa :)


Efter det kom eeeeeeeeeefterlängtade Isabella hit! Hon kom hela vägen hit för att
hämta Cassandras Brajjan som hon ska ha på foder :-) Vi red ut en sväng innan dom åkte.
Riktigt mysig tur. Inte varje gång man rider tillsammans, då hon är göteborgare :)
Superkul för Bella :)

Men tråkigt för Kvistur, för nu får han stå själv :( BÄBIS! ♥
och ja, igår var det riktigt roligt igen, för han var superhärlig!

Tyvärr har jag en alldeles fruktansvärt dålig inställning till stallet nu. Tycker bara det är såå
långt och åka, vilket påverkar intresset mycket.

Något positivt då? MIN MAMMA KOM HEM IGÅR! ÄNTLIGeN!!
Mitt i allt kaos så har mamma varit utomlands, pappa i sälen, syrran i thailand och bror i luleå.
Härligt va!

I veckan ska vi nog träna också, skoj... men ja är loj!



Kommentarer
Emms

Du och hästarna kan flytta hem hit:) vi har massa plats över :)

2012-03-18 @ 18:04:05
Emms

Du och hästarna kan flytta hem hit:) vi har massa plats över :)

2012-03-18 @ 18:04:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0