helg igen

ja har ju stängningshelg nu. Sista dagen idag. Det har gått så galet fort.
 
Hästarna är glada, Kvistur har fått gå in till Disa igen. Slippa sjukhagen. Det har ändå
inte blivit en gnutta förbättring av att stå i den träliga sjukhagen. Dessutom är ju kolikrisken
så mycket högre av att bara stå helt stilla. Så nä, nu fick han gosa lite med sin lilla tjej. ♥ 
 
 
Idag har jag och mamma varit iväg på träning hos bästa annika. 
En riktigt kanonbra träning. Mamma fick sååå mycket nytt bra att tänka på.
Annika gillade Disen massor. Det är ju trots allt A som är grunden till att Disa finns idag :)
Importerade mamma Drottning, och valde hingst - Jór! Tack för det!
 
Med alldeles för lite sömn denna helg så är jag alldeles för galet jäkla trött nu.
Imorgon är jag ledig tack och lov. Tisdag också.
Och vad sker på fredag? Jo vi ska ju iväg till kliniken. Jösses, vad jag är nervös.
har en stor klump i magen. Och det brukar inte båda gott när jag har en sån.
Så håll nu alla tummar!
 
 
En annan sak som jag inte förstår mig på är sjukdomen Cancer. Fy fy fy och fan.
Det är så många i min närhet som drabbats av det sista tiden. I veckan var vart
var det begravning för en, och samma dag opererades nästa.
Hemska, vidriga sjukdom..
Ta hand om varandra, snart kan det vara försent! ♥


Kommentarer
Linda

Sv: Haha ja visst är det uuundebart med musik när man rider, me love love :)

Haha Stiftelsen, folket häromkring ;) Känns så konstigt att folk man känner blir kändisar, kommunband liksom haha. Och den nya låten de gjort som ligger på topplistan med låten Ljungaverk är grannbyn till mig hahaha en sketen liten by där min mormor och morfar bor, gammelfolket.. också Lina då haha ^^ Ne men det är ju roligt, Takida kommer ju också härifrån samt corowded, så det är ju kanon att kommunen verkar vara rik på musiker

2012-11-26 @ 09:27:25
URL: http://www.mittangsull.blogg.se
rebecca

sv:
Haha jadu, sen kan ett och annat ben komma flygandes ;)
-------------
Vilken fin bild!!

2012-11-27 @ 18:18:03
URL: http://rebeccamj.bloggplatsen.se
rebecca

Vad tycker du om min nya enkla höst/vinter design? In och kommentera vad du tycker :D Kram!

2012-11-27 @ 20:48:08
URL: http://rebeccamj.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0