jag längtar ..

Jag längtar tills jag får rida den bruna igen. 3 veckor sedan sist. Och varje
dag är lika seg. Han är inte en sekund bättre.
 
Nu är det bara ... en..två.. tre..FYRA dagar kvar, sen kommer veterinären ut fixar.
 
Filmen på K från förra kursen är för stor att skicka. jag måste alltså TRÄFFA världens
bästa michis för att få den. Tokigt, det kan jag väl stå ut med då! :)
Längtar till nästa kurs, även om det nog dröjer ett tag. Åker iaf på nästa med Lillfis!
 
Imorgon ska jag rida henne iallafall. Vi ska vara duktiga och glada!
 
Jag red henne i veckan. Hon har ca 1 dag av 30. Jag lyckades pricka in dendär
helt perfekta dagen. När hon är bra, då är hon ruskigt bra.
Fina lilla fyråring!
 
 
Ikväll blir det ladiesnightbytessapillan&madde och allt SNACKS!
nattfodring i stallet först bara :)
 
PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0