pösitivt :)

Ja mitt i all elände, om jag nu får kalla det så..
så har det nog ändå hänt något bra också.
 
jag flyttade ju för ett tag sen, till en mysig liten lägenhet. rätt snopet fick jag 
veta att jag inte får bo kvar här så mycket längre (trots muntlig överrenskommelse).
Så det blev bara till att leta nytt.
Och något dåligt för ju ofta något bra med sig... som sagt.
Imorgon ska vi skriva kontrakt på en lägenhet. Jag ska KÖPA min första egna lägenhet!
 
Helt galet stort faktist, tror inte jag fattat det än!!
 
 
Disan red jag idag. Gick emot lite i munnen, men jävlars tempo hon höll.
Traven var mycket bättre än innan, och likaså galoppen. Hon är bra härlig.
Förut var det typ 1 bra dag av 30. Nu är det typ 15 av 30. Bättre och bättre alltså :)
GRYMT!
 
Kvistur är go och glad. Pigg som en liten gris.
två veckor kvar, brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
 
 
 
 
världensbästasnuttekorv


Kommentarer
Linda

Vad härligt att det flyter på bra för dig och att Kvisten är så pigg och glad, det kommer nog bli jättebra det där :) Men varför fick du inte bo kvar i din förra lägenhet? Den var ju sååååå fin

2012-11-15 @ 16:04:31
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0