Heldag

Igår hade vi en heldag, jag och cassandra. Vi åt mat, och sen stack vi ut på en
jättelångtur. Iallafall om man jämför med alla våra andra turer på ca 30 min ;)
 
Vi hade högt tempo och körde konditionsträning av oss alla. Mest slut var nog trots
allt jag själv :) Min tappra häst kämpade på.
Ett tag red vi jämsides och töltade på långa tyglar (t2) asroligt!!
Sen skrittade vi låååååååååååångt hem :) Mycket bra!
 
efter kvistur så tog jag disan en sväng i paddocken. Red med två spön(!!!)
och hon gjorde det riktigt bra :) Töltade på i mängder. Olika tempon.
Lite trav samt lite galopp på volt. Duktig tjej!!!!
 
Sist men inte minst för dagen så åkte vi till Goooooooooooooooooooliat,min älsklingshund!
Med oss hade vi Zelda, Goliats bästa lekkompis.
Goliat tyckte Zelda var superkul, medans zelda själv brydde sig mer om dom
smått gulliga katterna mer än dryg-goli :)
Men han var lika glad för det. Vi gick ut på en liten promenad med voffarna, och
jag gick gosa med min allra finaste hund!
 
 
På kvällen käkade vi tvårätters på restaurang haha! Skagentoast mums!
Avslutade kvällen med att hälsa på hos hästarna som stod med backontrack! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0