jaaa :)

:)
 
Igår var jag på intervju för ett nytt jobb. Kort efter intervjun ringde dom och berättade
att jag hade fått jobbet. Så galet glad!
 
ang jobb, så undrar lite hur folk fungerar i vissa situationer. Det finns bara skadeglädje.
blir såå trött!
Men jag ger inte upp!
 
 
Stack ut på min fina bruna idag. Värmde upp på stallplan. Red mmycket mjukande i skritt, sen även trav. han var sååå duktig, lugn, fin och efterfiven =)
Stack ut på vägarna sedan, och herrejösses traven år ju såå ridbar och rolig!!
 
 
Puss och nattti


Kommentarer
Salisen

Jääää GRATTIS TILL JOBBET :D å den givna följd frågan, VAAARTTT???? :D

2013-04-14 @ 21:40:42
URL: http://www.salisen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0