just give me a reason.

Idag åker jag och Kvistur till Equi Rehab för behandling. Jag är nästan tvärsäker
på att han sitter stenhårt fast i nacken. Han är inte tillfreds med läget där iaf.
De går nog bra :-)
 
Kvisturs nya puffgrimma. ha ha
 
 
 
 
Innan det då? Mja, men eftersom att tjockistessa har köpt sig ett gymkort OCH nya
träningsskor så lär jag väl pallra mig iväg till gymmet tillsammans med mina fina små flickor.
Det är riktigt skönt att äääntligen ha kommit igång. dvs köpt ett gymkort så att man måste!! haha
 
 
 
Tänkte även att jag skulle baka bullar idag. Vaniljbullar faktiskt! Muuums vad gottigt :)
 
 
Igår var en såndär jättehärligdag. från början till slut. Såna kvällar som man bara vilar
och kopplar bort allt och alla. Ganska så skönt :-)
 
Tror kanske att livet börjar vända för mig också nu? Det känns iallafall så :-)
 
 
Puss!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0