lediga helgen

 
Igårkväll skulle jag och fru A baka böööllar. Så blev inte fallet då vi var lite för sega.
Klockan blev för mycket och vi fick nöja oss med citron/morotskaka. Inte fyskam det heller :-)
 
Det var en härligt lång kväll som slutade med att härskapet slocknade som ljus i soffan.
 
MEN.. Det är ju lördag och sol. så upp tidigt och göra något bra av dagen.
Dock vill jag påstå att jag hade kunnat sova nååågra timmar till. hahaha!
Vi åkte till en gullig butik först och köpte pärlor till hjälmarna. Bling bling alltså :-)
 
 
 
Därefter blev det en sväng till Spiltan. Det var ju  någon slags medlemsdag eller så :-)
 
 
Efter mycket om och men så kom vi äntligen ut på den efterlängtade "långturen"..
Solen sken som alla andra dagar, och hästarna var pigga och glada.
Vi skrittade och galopperade mestadels. Superbra pass.. Kvisten var en klocka
även idag. Galoppen var superrolig att rida och så även traven. Härlig känsla :-)
Töltade inte så jättemycket, för jag tänkte bli bättre på att rida alla gångarter ungefär lika mycket.
 
you're the one and only
 
Funderar på något kval med snuttisen. Vi får se helt enkelt :-)
 
 
Efter stallet käkade vi lite mat och solade sen. Skönt.
En hel tessa-allo dag med andraa ord.
 
 
Nu somnar jag :) Det är ju en dag imorgon också. Kvistur ska bara skrittas och mysas.
 
Godnatt puss/Tessi
 
 
 


Kommentarer
Emmz

1 maj örnäs??? :)

2013-04-06 @ 22:01:28
Linda

Ja jag blev nästan lite brydd när du skicka iväg honom ;) Han verkar toppen!

2013-04-07 @ 20:41:10
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0