puuuuuuuuuuuuusss

Solen skiner och tessa får inte rida. ett ganska så vanligt mönster kan jag känna :)
Men jaaaag är inte bitter. eller?
 
 
om 475 behandlingar så kanske även K är bra.
låsningen i nacken är en cplåsning deluxe, den kommer ta tid att få loss.
han går in i nån försvarsställning så man inte ens kommer till ett knäckläge.
den är låst i alla vinklar. upp ner åt sidan.
 
resterande spänningar blir nog bra.
 
 
ringa lille veterinären som får komma och kika munnen på skrutten, och sen fortsätta
behaaaandla.
 
FYFAN vad arg jag är på kliniken jag var på innan. Har han gjort nånting där, så har han la
faan bara förvärrat allt. Så mycket han behandlade honom för diverse grejer.
Behandlingarna går på 5 min, knäck lite här och lite där så är det klart.
 
Fick frågan om jag kollat munnen på länge. jooo det har jag ju, men eftersom att det också
gjordes på den kliniken så vet jag ju inte vad som är gjort och inte. hur duktiga var dom liksom?
ingen aning helt seriöst.
 
 
Jävla sopgubbe, han hade behövt DENHÄR behandlingen DÅ!
 
Slut på klagoinlägg. puss


Kommentarer
Linda

HAHAHAHA (Inte med glädje)

Ja du, jag kan säga såhär att det jag förlorat på dessa oseriösa människor är:

*MYCKET PENGAR
*Förtroende till andra vet o.s.v
*En lång tid jag och Fifa kunde ha spenderat på annat
*En hyfsat bra försäkring som fördubblades av alla onödiga behandlingar vilket resultetar till en äckligt dyr försäkring idag.

Sedan förstörde dom en annan lite genom att man blev så nojig över allt.. men det är bättre med det nu.

Vet. sa att de var de värsta sår hon sett i en hästs mun, så hon tog fram borrmaskinen och borrade lite i munnen, sedan var det klart.
Tog Fifa till ny veterinär och den veterinären blev arg och sa att den förra kan inte ha tagit ett skit i munnen. Jag fick känna i munnen på Fifa och det var vassa tänder här och där :(

2013-04-22 @ 19:38:46
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0