puss

har suttit i stallet hela kvällen. Suttit och lyssnat till hömums och iaktagit min underbara häst
som ha snosat mig i håret om vartannat.
Tiden står liksom still nän sitter där i boxen.
 
För tillfället ligger jag här och lyssnar på julmusik.. JAPP, ni läste rätt. JULMUSIK...
Jag tänkte som såhär.. att om man lyssnar på sån musik så kanske julen kommer fortare.
inte för att jag längtar egentligen, men jag vill att tiden ska gå lite fortare bara helt enkelt :)
Just för stunden i alla fall..
Tänk bara Globen.. Den är ju SNART om man tänker positivt. inte för att jag är speciellt positiv
idag, men man kan ju försöka, ikke sant? :)
 
Någon jag saknar extra mycket idag, det är Cristofer, som åkte till Berlin igår (precis som resten
av alla roliga små söta människor).
Vad gjorde jag för att förtjäna honom? Igår när jag kom hem så stod det en superstor bukett
på bordet med rosor. Blir man hur glad som helst eller?
Kom sedan ut till stallet, där jag fann min älsklingskvist nyskodd och fin.
Jag skojade en gång och sa att hovarna skulle vara extra fina om dom filades "extra mycket".
Jo,ni.. tji fick jag.... han hade sandpapprat dom. Hovarna är som nya, SÅÅÅÅ fina! Man liksom
såg hur tillochmed Kvistur log. (typ hästleende ni vet).
 
 
Saknar Goddan också.... Kanske åker och hämtar hem honom beroende på hur jag jobbar..
älskade hundskrutt :)
 
 
 
 
 något som faktist går riktigt bra är jobbet. Så galet roligt. I förra veckan så ringde min chef
och talade om vilka bra prestationer jag hade gjort och igår så kallade han in mig på kontoret
för att säga hur stolt han är. Jag blev så glad så jag nästan hoppade av lycka!
Så självklart har jag fortsatt anställning nu efter sommaren och jag är såå glad för det!
Jag är såå taggad på att kämpa vidare, och han ska hjälpa mig allt han kunde för ennu mer!
PUSS
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0