styrka i ridningen

Något som jag själv tycker att jag blivit bättre på är att jag
släppt kraven när jag rider. Jag chillar mera i alla situationer. Förut hade jag jämt så höga
krav på mig själv och hästen. Nu har jag släppt lite på det och kan se de små framstegen
till det bra, istället för att bara se det negativa.
 
Förtillfället rider jag väldigt mycket kravlöst på mina hästar.
Vi är mycket ute i skogen på långa tyglar, blandat med att vara ute
och galoppera mycket i fri form. Jag försöker att bygga upp dom för framtiden.
Försöker att blanda seriös träning med mjukgörande, uppbyggande och rolig träning.
 
Skogen är enligt mig det mysigaste. Trava och galoppera omkring på dom mjuka fina
stigarna. Hästarna gillar det också :)
 
Galoppera på långa tyglar är också bra härligt!!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0