riktigt dålig söndag

idag är första dagen på länge som jag känner fy fan i helvetes jävla skit vilken vidrig dag.
egentligen inte bara, men i det stora hela.
 
Började med att bilen pajade påväg till stallet. tack och godnatt.
Härligt att Alexandra var med och inte kunde fly fältet när jag fick jucken! :)
 
Mjaaa, dagen har fortsatt i ungefär det spåret med lite gott och blandat.
 
Min hund saknar jag så jag dör. meeeeeeeeeeeeeen ingen svarar!
Blir tokig! rejält heltokig. speciellt idag.
 
Något annat dåligt är att sadeln inte passar disa. ska jag skratta eller gråta idag?
 
slut på dålig dag, godnatt!


Kommentarer
Linda

Usch låter som en jobbig dag hörru. En sån där dag när man kryper ner under täcket i soffan med massa onyttigt framför en film och surar ;)

2013-02-25 @ 18:52:34
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0