GLADA DAGAR

Allt flyter på i sin vanliga melodi. Fast bra mycket bättre än så.
 
I torsdags flyttade Kvistur till Bålsta. Närmare bestämt till Emma.
Han går ihop med Björne och Óberon. Det går hur bra som helst.
Dom började leka på en gång dom träffade varandra. Kvisten verkade
MYCKET nöjd med sina nya killkompisar :)
 
Igångsättning pågår för honom just nu, och om det ser bra ut till våren så har
vi lite roliga planer :)
 
 
Hemma då? Jo kvar hemma är ju Disan. Min lilla fiseunge. Hon går från klarhet till klarhet
och blir bara roligare och roligare. Har jobbat henne en hel del på att hon ska bära sig själv
och kunna gå där utan att hoppa och studsa. Och vet ni vad? Jag tror jag har lyckats lite.
Hon höjer ryggen mer nu och går mer "av egen maskin". Idag var hon helt ljuvlig att sitta på.
-12 grader och strålande sol. Ja, mina vänner. Ni förstår ju den känslan.
Samtidigt som dendär älskade hästen bara jobbar på. Vissa dagar är hon fasen bara helt
otrolig. Vi tog den idag :D Töltandes i form och bara hade kul. Utan någon som helst dumhet
(sparkbakut).
 
Får man ett sånthär bestämt sto MED sig istället för EMOT sig så har man jävligt kul!
Det är precis vad vi har förtillfället!! Hon är så positiv och tycker allt är gör-kul!
 
Vi ska leta någon liten istölt att starta  också :) iiiiiiih pirrigt!
 
ÄLSKADE LILLA HÄST!!
 
Utöver hästarna då?
Har kört igång med längdskidorna nu. Åkte igår kväll och imorse. Igår åkte vi på jättebra tid.
Riktigt bra. Idag var jag lite spaghetti och åkte inte lika fort, men då tränade vi teknik istället.
Stakningen går riktigt dåligt just nu haha. Men diagonalningen går desto bättre. Allt kan inte gå
bra jämt va?
 
Ptja. annars. är det något spec ni vill läsa om eller veta? :)
 
/ Tessan
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0