Disa

Många inlägg som heter just Disa nu... Men herregud!
 
Idag åkte jag upp till Jökull för att lämna passet. Fick såklart se Disan en sväng också.
Vi red ut, jag Jökull och Bri. Jag red Uggi, en superfin femgångsvallack!
 
Men Hörrni hjälp! vad disa gick :) Så himla roligt att se! Jag förstår verkligen honom nu
när han säger att hon kan ha BRA dagar. Jösses i min låda. Idag var varenda gångart kanon!
 
Traven hade så himla fint sträck. Tölten talar för sig själv med alla dess tempon..
Pass la han också, och hon bara går :) Ska bli så fantastiskt roligt att få hem henne snart!
 
Efter det red vi en till tur mellan regnskurarna. Denna gång red jag en syster till Disa, lika gammal.
Supertrevligt sto som även är till salu :)
 
Åkte direkt hem till mitt eget stall där Jag och Allo red ut på Frodi och Ovaent :) Hon var duktig!
 
sista ridpasset för ikväll var hos Sandra. Red fina Hamdir!!
 
En riktig stalldag med andra ord :) HUR KUL SOM HELST! Gymma har jag hunnit med på morgonen också.
 
 
 
Nu tar jag natt, hejsanhoppsan =)


Kommentarer
Tove

Älskar verkligen min sadel, men den är för lång för Raudur :( på Hektor passar den jättebra, men jag vill ju ha en sadel som funkar på båda!
Så nu har jag beställt en equipe ice eva, den var också jätteskön, samma känsla av närkontakt :)

Tyckte att ni var jättefina, såg mjukt ut :)
Vi kvalade inte, men jag är ändå nöjd! Fick 6.20 i båda klasserna med rollningar och galopp i ökade tölten. Raudur skötte sig, men jag måste verkligen lära mig rida inne på banan också! :o

2013-06-11 @ 12:11:37
URL: http://raudur.blogg.se
Linda

Oj vad jag kommenterar men du har ju dröst in med inlägg jag inte kan hålla tyst om :)

Guud vad roligt!! Åh den där känslan, DEN.. är oslagbar, tänk om Fifa kunde bli hälften så fin som Disa..:)

2013-06-12 @ 10:40:51
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0