Blandade bilder från island

 
Island var helt otroligt! Utan Mummi så hade vi inte kommit till något av alla dessa ställen.
Vilken människa. Så han har fixat för oss. Jag är sååå tacksam för allt! Vilken resa!
 
Gissa vilken höjdpunkten var? Att träffa Orri förstås :) SJÄLVASTE ORRI FRÀ PHUFU!
 
Har ridit en massa fina hästar, kollat reyjkavik, vart på Hella (Drottnings ursprung) och en
jäääkla massa andra gårdar.
 
Idag när jag kom hem åkte jag raka vägen ut till den älskade hästen som stog hemma och väntade.
ja, vänta det gjorde han sannerligen. När jag kom stog han längst bort i hagen och åt gräs.
jag ropade som jag alltid gör. Han tittade upp med sin nyfikna blick, och kom direkt i galopp
emot mig. Tror ni inte att vi har saknat varandra ungefär lika mycket? JOOOOO :)
 
Näää, nu säger jag godnatt, imorgon väntar jobb :)
GODNATT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0