hej underbara dag

26 grader och strålande sol, jag klagar inte!
 
Idag var det ju dags för återbesök hos Equi-monica.
Jag åkte dit med en jättebra magkänsla, och tro det eller ej... Det stämde!
Fantastiskt jävla underbart bra! I mina skor är man alltså jävligt glad nu!
 
 
Jag har fått bort nästan allt genom ridningen. Det har blivit en helt annan häst!
och ja, jag instämmer. He's lovley my brownie cookie!
Nu ska jag bara stärka hans ena bakknä lite :-)
Och guess what? Ingen mera rehab för honom, hon tyckte att mitt jobb var mer värt
än exvis vattenträning, så jag ska inte tillbaka nå mer! Jabadabadoooo!
 
Förstår ni att Bruni går under smeknamnet "HEL/TÄVLINGSKLAR/FRISK-typ"?
njihihihihi :D
*peppar peppar*
 
Ikväll har vi varit ute och ätit, Jag, mamma och Micke. Vi åt på Bellmans. Supermysigt!
Åt lamm. Såå gott!
Efter det fotade jag lite solnedgång innan jag åkte hem och la mig här, platt som en gullig
plattfisk..
 
 
 
 
 
Är fortfarande lite hängig, men imorn ska jag vara hundra bra!
 
Nehe titta på film och sen sova :) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0