skriva av sig lite

måste måste måste bara mååååste skriva av mig lite.
 
För sedan sist har det hänt en jäkla massa :)
 
Jobbet har ju som sagt börjat och det går fortfarande så himla bra. För vi är ju
piff och puff.
 
Kvistur har jag ridit ungefär tre gånger nu, och vet ni vad?
Han blir finare och finare för varje ridpass. Igår kväll red vi ut en sväng
i kvällssolen, och han var såå härlig. tillochmed uuuute!
 
Men ikväll i paddocken. Jösses. Tölten traven galoppen. Mamma var med och
tittade för första gången på länge. Idag var det en myyyycket glad tessan som hoppade
av sin älskade bruni!!!!!! :D :D :D :D :D :D
 
Hm mer? Disa utvecklas mer och mer. Imorgon ska vi dit, men mest för att Kvistur ska skos :)
Vi ska pussa lite på henne också.
Nytt datum för visningen är tydligen i midsommarveckan nu. iiiih börjar bli nervösig :)
 
 
Sist men inte minst så ska vi inom en snaaaaaaaaaaaar framtid åka till mitt älskade drömland. TyP!
ISLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag har nog sällan sett fram emot nånting så mycket. Hipp hipp hurra hujeda mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
Tack gode du där uppe att saker har vänt, just nu är nån med mig =) IJAAAAAAAAAAA!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0