kallt ute

Nu börjar det fasiken att bli superkallt ute. Eller egentligen är det nog inte kallt.
Det blåser bara massor så att det blir bra mycket kallare än det hade varit om det
inte hade blåst...
 
Red tre stycken innan jag bestämde mig för att gå in och laga mat.
Nu ligger jag här med iskalla tår och hoppas att dom ska tina inom en snar framtid.
 
Skulle behöva rida Muninn och Rosen idag också :) Dom ska få sig ett varsitt arbetspass
i paddan ikväll. Måste ju få njuta lite av belysningen maha!
 
Naela och Eik ska få börja på riktigt nu..
 
 
 
Längtar så jag dör till imorgon! Kan någon gissa vad vi ska göra?


Kommentarer
Alexandra

Jaaaaag vet jaaag vet!!

2013-11-16 @ 14:36:24
URL: http://alexaka.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0