Flyttat

Jag ska försöka mig på att skriva ett inlägg. Chansen är stor att det blir mycket och rörigt,
men spela roll :)
 
Tiden efter Disa har varit tung. Det kommer stunder då man får panik, vägrar inse,  vill spola tillbaka
tiden och få allting ogjort.
Man grubblar och tänker; Tänk om jag hade gjort så, eller så.. eller om jag inte...
 
I min vilda förtvivlan när jag sa farväl till mitt hjärta .... </3
 
kan man inte tänka, jag vet! Meeeeen jag saknar henne så fruktansvärt mycket, min fina Disa!
 
Köpte en 2,7kg godispåse den dagen. Tröstgodis, väl värd. Disa fick vara med i den påsen <3
 
Trots allt så går ju livet vidare, även om det inte känns så just nu..
 
Förstoringar klara, hon följer med oss ... <3
 
I helgen som var åkte vi upp till Östersund, eller närmare sagt Offne. Vi umgicks med härliga
Eveline och Micke hela helgen. Jag fick även prova alla hennes ridhästar. Favoriten blev såklart
fina Segull, mjuk som en gummiboll och såå välriden, men även hans dotter Segla var superfin, endast
fem år gammal.
Jag är ju sån som älskar att rida många nya hästar, så det är bara att suga in varenda liten grej man
får lära sig :)
 
Evelines tillsammans med sin fantastiska Segull frá Akrakóti.
 
 
 
I måndags flyttade Kvistur och Jag till Veckholm. Även Muninn kom hit då. Alexandra hjälpte oss :)
Släppte ihop dom igår, och ooooj vad dom sprang :) Fram och tillbaka.. Men inte ett pip, dom
fann varandra direkt. SÅ SKÖNT! Imorse när jag släppte ut så ställde dom sig och åt ur samma
mathög, det första dom gjorde, sötnosarna!
 
Kvistur och Muninn trivs tillsammans :)
 
 Film på grabbarna:)

Idag har mamma varit här och ridit. Jag blir så glad inombords, när vi kan rida ut tillsammans.
Att vi fortfarande kan göra det, trots det som hänt. Mamma red Muninn och jag Kvirren.
Båda skötte sig galant och vi fick en toppenmysig ridtur på en jääättemysig ridväg :)
Men bäst av allt; Mamma och Muninn funkade galant ihop :) :) :) :) :) :) :)
 
Ska ta lite kort på allt någon dag, men i helgen blir det mera klart i huset, så väntar nog till de :)
 
 
Jaja, det var nog en liten uppdatering. Ha det gött!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0