panik

 
höll på att skriva ett inlägg om operationen när stallägaren ringer och säger att
kvistur ligger ner och inte vill äta.
 
Ringde ut jourveterinär, och han sondades. Tarmvred anades..
I skrivande stund står han alltså på Strömsholm med Kolik.
 
 
Hjärtat krossades, kastades upp och ner och stampades på några gånger inatt kan man säga.
min älskade häst, mitt älskade allt
 
Hur hade jag grejat dethär utan mina nära och kära?
Först och främst min mamma. En mamma i världsklass!
Hon finns i varenda liten situation och hjälper mig med ALLT!
Hon är ovärdelig, utan min mamma hade jag gått under redan!
 
Min älsklingspojkvän. Världens bästa!
 
 
 


Kommentarer
Linda

Men usch vad hemskt! Tur att han är bra nu iaf, vad fasen är det som händer med hästarna? De blir sjuk, skadar sig och till och med dör.. :S

2013-09-06 @ 19:14:13
URL: http://www.mittangsull.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0