neeeeews!!

jajamän. Nyheter nu vettni! Inga större, men alla hästarna är friska.
Vilket betyder att jag har ridit :D :D :D
 
Tog med mig Kvisten ut i skogen igår och mös omkring. Så himla roligt. han kändes så fräsch igen :)
 
 
 
Idag har vi sprungit lite igen. Red först en pytterunda med Erika, sen tog jag skogen ett varv igen.
Han var sååå duktig idag. Hoppade diken och allt. Takten var klockren och han var såååå BALL!
Bitvis satt jag med mitt löjliga flin uppe vid örona :) Fåniga jag!
Tog en tidig utgång från skogen och red grusväg hem. Töltade biten som var kvar.
Vafasen hände? takten ren och tempot högt :D Åh min häst! var kom det ifrån?
 
 
 
Galet glad där på ryggen. Han tog ut steget som förut. Glad tessan!!
 
Även muninn fick komma ut idag. Åh min härliga galoppkompis.
Den som köper den hästen kommer bli en lycklig människa. Det är jag säker på!
 
 
Ewe och Muninn
 
Nu ska jag gå ut och ta in hästarna, sen laga lite mat.
 
Resten får vila tills vi är tillbaka från island. på toooooooooooooorsdag åker vi!!!! :D
Galet vad roligt det ska bli jabadabadoooooooooooooooooooo!!


Kommentarer
Michaela

Finfina Kvisten! Måste bara fråga om du minns vart du köpt hans grimma på bilden (om det är du som är köparen), den är så förbaskat snygg och nätt!

kram

Svar: Den är köpt på glada hästen i spiltan i västerås :) Jag älskar den! Så fin utställningsgrimma :)
Therese Flodin

2014-01-19 @ 18:10:55
URL: http://michaelabang.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0