råkade sno, förlåt malin :)

Första tävlingen 2013?
Takturs istölt
 
Bästa tävlingen 2013?
Kvällskvalet hos Sigfus och Josefine
 
Vilka hästar/ponnys tävlade du under 2013?
Kvistur :)
 
Vad för klasser tävlade du?
 
F2 -> F1 och T3
 
Hur många vinster?
 
1 (?) kval..
 
Hur många placeringar?
 
Red endast kvaltävlingar
 
Vann du något täcke?
 
Nej det gjorde jag inte. 
 
Vad hade du för mål 2013?
 
Hade inte så många mål. Mest önskedrömmar. Att komma runt banan med OK poäng.
Chansade och körde en femgång. Aldrig ridit eller tävlat de innan. Kvala vore väl kul tänkte jag?
 
Uppnådde du dem?
 
Ja, vi kvalade första tävlingen! :D I femgång!!
 
Vad är målen för 2014?
 
Försöka kvala SM med Kvistur. Får se hur redo han känns. Känns han redo så kör vi :)
Fáni ska jag mest komma ut med, och så även Rosen.
Bästa tävlings arrangören 2013?
Sigfus och Josefine =)
 
Varför?
Tycker det är trevlig stämning, härliga människor och alltid väldigt välarrangerat :)
 
Något speciellt minne från 2013?
 
När sigfus kom fram efter kvalningen och sa hur fint det såg ut :) Då blev jag stolt!
 
Vilken klubb tävlade du för 2013?
 
Taktur
 
Vilken klubb kommer du tävla för 2014?
Inte bestämt :) Men byte blir det.
 
Har du ridit i något lag 2013?
 
Nej det har jag inte. 
 
Ska du rida i något lag 2014?
 
Nej. 
 
Vilken/vilka tränade du för 2013?
 Michis, Sigfus och Robin
  
Ska du fortsätta med det 2014? 
 
Michis och Robin iallafall :) Funkar kanon!
 
Första tävlingen 2014?
 
Ev vintermästerskapen. Annars vet jag inte :)
 
Vad har du för förväntningar på året 2014?
Att det ska bli sjutusen gånger bättre än förra året! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0