sprallig

lyssnar på ridum ridum och poppar som ett popcorn. Jag har varit på island en gång i mitt liv.
Det var i våras med Alexandra. Det var en superrolig resa med innehållande ridning.
Red riktigt fina hästar, och dessutom hittade Alexandra sin drömhäst, Leiftur :)
 
 
Jag är lika förväntasfull denhär gången och är så galet taggad. Det ska bli sååååå roligt.
Roligt men framförallt SKÖNT att komma iväg lite efter denna hets med alla sjuka hästar.
 
Godi kommer att vara i skokloster med sin syster, Disa. Qvickis kommer att vara hos Cassandra
som kan hålla koll på henne hela tiden. Hon längtar nog mer efter hunden än vad jag längtar
till island. Haha roligt!
 
Jajajaja, nu är allt nästan färdigtvättat.. bubububuubububbui :)
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Mikaela K

SV; Hildur är gulligast av alla, så härligt med en häst som faktiskt uppskattar att bli ompysslad! ;) Hon går i hage med 3 andra ston och verkar trivas superbra. :)

2014-01-07 @ 21:31:35
URL: http://mknutzon.se
Jossan

Inte alls avis.... Nej nej! ;)

2014-01-08 @ 15:50:26
URL: http://semtegensis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0